Een werf of een klus die stil ligt, is een verliespost voor alle partijen. Soms kan je er echter niets aan doen. Denk maar aan een technische panne of een onverwacht obstakel dat je werken verhindert. Elke seconde telt, dus je hebt snel een oplossing nodig.
Op die momenten zijn weinig dingen zo frustrerend als botsen op een wachtmuziekje als je naar je leverancier belt. Zeker na de kantooruren of in het weekend is het lang niet zeker dat je telefoontje beantwoord wordt.
‘Neen’ staat niet in mijn woordenboek
Ik neem altijd mijn telefoon op. Dag en nacht, week of weekend. Aangezien de oplossing vaak in mijn magazijn staat, kan ik de telefoon onmogelijk laten rinkelen. Ik kan gewoon geen neen zeggen. Ook in het holst van de nacht kan je op me rekenen als je machine in panne gevallen is of als je plots beseft dat je extra graafkracht nodig hebt. Zo hoef je niet tot ’s morgens liggen piekeren.
30 jaar ervaring met machines
Omdat ik al meer dan 30 jaar werk met alle soorten machines weet ik snel welk type machine een klus vereist. Zo moet een aanvraag niet passeren via een technische dienst. Ik hou het graag eenvoudig. Als mensen snel iets nodig hebben, willen ze duidelijke antwoorden. Beter 10 krachtige woorden dan 10 zinnen, de kortste weg naar de oplossing.
Jo De Coninck
Zaakvoerder Aalst-Verhuur